Árak és információk

Tekintsd meg Wellness Gate felhasználóknak szóló támogatási lehetőségeket.

Típus Ingyenes Basic VIP
Válaszidő hibajegyre Legkésőbb 5 munkanap alatt Legkésőbb 2 munkanap alatt 0-24 - munkaidőn kívüli hibajegynél telefonos hívást is kérünk
Telefonos Támogatás Nincs Igen, 10:00-16:00 munkanapokon Igen, 0-24
Ki jelezhet a cégnél hibát Rendszergazda, Wellness Gate oklevéllel jelentkező személy Rendszergazda, Wellness Gate oklevéllel jelentkező személy, recepciós Rendszergazda, Wellness Gate oklevéllel jelentkező személy, recepciós
Ár Ft/hó Ingyenes 30.000 99.900
Távoli Segítségnyújtás Opciói TeamViewer vagy AnyDesk TeamViewer vagy AnyDesk TeamViewer vagy AnyDesk
Verziókövetés telepítése Saját rendszergazda vagy 10.000 Ft Saját rendszergazda vagy cégünk Saját rendszergazda vagy cégünk

Support szerződésen kívüli eseti díjak árlistája

*Rendszerleállás esetén: Amennyiben a Wellness Gate szoftverben rendszerleállás következik be (például amikor a beléptetés és/vagy az értékesítés nem működik, de a belső hálózat hibamentes), a Wellness Gate 0-24 órás díjmentes segítségnyújtást biztosít a hiba elhárításához. Ezt a segítséget a klub IT szakemberén keresztül nyújtják​.

**Határidők és prioritások: A Wellness Gate törekszik a határidők betartására, de kiemelten kezeli a VIP és BASIC előfizetőket, valamint az eseti támogatást igénylő partnereket. Ez azt jelenti, hogy a megnövekedett leterheltség miatt a válaszidők többszöröse is lehet a meghirdetettnél​.

***ÁFA és érvényesség: A dokumentumban szereplő árak az ÁFA-t nem tartalmazzák. A táblázat és információk 2024. január 1-től érvényesek visszavonásig, vagy egy későbbi verziószámú árlista megjelenéséig​.

Lépj velünk kapcsolatba

Ingyenes konzultációért jelentkezz most!