Tekintsd meg Wellness Gate felhasználóknak szóló támogatási lehetőségeket.
Típus | Ingyenes | Basic | VIP |
---|---|---|---|
Válaszidő hibajegyre | Legkésőbb 5 munkanap alatt | Legkésőbb 2 munkanap alatt | 0-24 - munkaidőn kívüli hibajegynél telefonos hívást is kérünk |
Telefonos Támogatás | Nincs | Igen, 10:00-16:00 munkanapokon | Igen, 0-24 |
Ki jelezhet a cégnél hibát | Rendszergazda, Wellness Gate oklevéllel jelentkező személy | Rendszergazda, Wellness Gate oklevéllel jelentkező személy, recepciós | Rendszergazda, Wellness Gate oklevéllel jelentkező személy, recepciós |
Ár Ft/hó | Ingyenes | 30.000 | 99.900 |
Távoli Segítségnyújtás Opciói | TeamViewer vagy AnyDesk | TeamViewer vagy AnyDesk | TeamViewer vagy AnyDesk |
Verziókövetés telepítése | Saját rendszergazda vagy 10.000 Ft | Saját rendszergazda vagy cégünk | Saját rendszergazda vagy cégünk |
*Rendszerleállás esetén: Amennyiben a Wellness Gate szoftverben rendszerleállás következik be (például amikor a beléptetés és/vagy az értékesítés nem működik, de a belső hálózat hibamentes), a Wellness Gate 0-24 órás díjmentes segítségnyújtást biztosít a hiba elhárításához. Ezt a segítséget a klub IT szakemberén keresztül nyújtják.
**Határidők és prioritások: A Wellness Gate törekszik a határidők betartására, de kiemelten kezeli a VIP és BASIC előfizetőket, valamint az eseti támogatást igénylő partnereket. Ez azt jelenti, hogy a megnövekedett leterheltség miatt a válaszidők többszöröse is lehet a meghirdetettnél.
***ÁFA és érvényesség: A dokumentumban szereplő árak az ÁFA-t nem tartalmazzák. A táblázat és információk 2024. január 1-től érvényesek visszavonásig, vagy egy későbbi verziószámú árlista megjelenéséig.