Árak és információk

Tekintsd meg Wellness Gate felhasználóknak szóló támogatási lehetőségeket.

Típus Ingyenes Basic VIP
Válaszidő hibajegyre Legkésőbb 3 munkanap alatt Legkésőbb 1 munkanap alatt 0-24 - munkaidőn kívüli hibajegynél telefonos hívást is kérünk
Telefonos Támogatás Nincs Igen, 09:00-16:00 munkanapokon Igen, 0-24
Ki jelezhet a cégnél hibát Rendszergazda, Wellness Gate oklevéllel jelentkező személy Rendszergazda, Wellness Gate oklevéllel jelentkező személy, recepciós Rendszergazda, Wellness Gate oklevéllel jelentkező személy, recepciós
Ár Ft/hó Ingyenes 30.000 99.900
Távoli Segítségnyújtás Opciói TeamViewer vagy AnyDesk TeamViewer vagy AnyDesk TeamViewer vagy AnyDesk
Verziókövetés telepítése Saját rendszergazda vagy 10.000 Ft Saját rendszergazda vagy cégünk Saját rendszergazda vagy cégünk

*Rendszerleállás esetén: Amennyiben a Wellness Gate szoftverben rendszerleállás következik be (például amikor a beléptetés és/vagy az értékesítés nem működik, de a belső hálózat hibamentes), a Wellness Gate 0-24 órás díjmentes segítségnyújtást biztosít a hiba elhárításához. Ezt a segítséget a klub IT szakemberén keresztül nyújtják​.

**Határidők és prioritások: A Wellness Gate törekszik a határidők betartására, de kiemelten kezeli a VIP és BASIC előfizetőket, valamint az eseti támogatást igénylő partnereket. Ez azt jelenti, hogy a megnövekedett leterheltség miatt a válaszidők többszöröse is lehet a meghirdetettnél​.

***ÁFA és érvényesség: A dokumentumban szereplő árak az ÁFA-t nem tartalmazzák. A táblázat és információk 2024. január 1-től érvényesek visszavonásig, vagy egy későbbi verziószámú árlista megjelenéséig​.