Vállalatirányítás papíron? Van egy sokkal jobb tippünk!

WellnessGate

WellnessGate

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: email
Megosztás itt: linkedin

Vállalatirányítás papíron? Van egy sokkal jobb tippünk!

Képzeljünk el egy világot, amiben még mindig a papírtömbök, a post-it cetlik és a tollal maszatolt firkák uralkodnak. Nem is volt olyan régen, amikor még indigó papíron írtuk a szerződéseket, és papírfecnikre jegyzeteltük fel a számunkra elképesztően fontosnak számító dolgokat. Aztán ezek a cetlik vagy megmaradtak, vagy elvesztek. A munkahelyeken ha Juliska felírta az ügyfél nevét a jegyzettömbjébe, akkor csak ő tudta, hogy hol találja meg. Mariska másnap kétségbeesetten kutakodott Juliska fiókjaiban, de nem járt sikerrel. Az ügyfél neve elveszett, egy ügylet meghiúsult, de hát mit lehet tenni, ez mindennapos jelenségnek számított. Fel a fejjel, csak előre nézzünk a múlttal ne foglalkozzunk.

A papírlapok világában nincsenek viták, hiszen nincs is min vitázni, mivel meg sem találjuk a vita tárgyát. Vicces nem igaz? Gyere és kalandozz velünk egy percre ebben a fordított világban, ahol a papírok uralkodnak az emberek felett, tanulságos mese lesz meglátod!

Papír uradalom és Papír Pál hatalmi játszmái

Volt egyszer egy közösségi hely, ahová az emberek azért jártak, hogy átmozgassák testüket, odafigyeljenek egészségükre és alakjukra. Ezen a helyen Papír Pál volt az uralkodó. A kedves vendégek egy héten többször is megfordultak eme nemes helyen, hogy formába hozzák magukat. Papír Pál minden beérkező vendéget feljegyzett selyempapír noteszába, s büszkén mutogatta Papírvárosnak, hogy bizony az ő fennhatósága alatt fordul meg a legtöbb ember. Mily nagy büszkeség is volt ez Papírváros számára. Egy napon aztán váratlanul megjelent Onlány, Digitváros uralkodónője, és egyetlen vonással keresztülhúzta Papír Pál feljegyzéseit. A vendégek ugyanúgy érkeztek sorjában, ahogy az lenni szokott, de Papír Pál elveszett az uralkodónő által ejtett vonáson, s azután már nem tudta követni, hogy pontosan hány ember is fordult meg az ő helyén, ebből ki az, aki másodjára ment, ki az aki harmadjára, ki az, aki nem fizetett még. Papír Pál akkora káoszba került, hogy uradalma megbukott, s onnantól az emberek Digitvárosba jártak át élvezni a testmozgás örömeit. Ugyan messzebb volt nekik Digitváros, de ott legalább nem érte őket kellemetlenség Papír Pál káoszos világa miatt.

Ez a kis mese a valóságban sokkal elkeserítőbb következményekkel járhat

A való életben ha nem tudjuk átlátható rendszerben rögzíteni a betérő ügyfelek számát, a beérkező vendégek státusztát, (pl. első vendég, visszajáró vendég, törzsvendég), az eladott alkalmi jegyek vagy bérletekből származó bevételt, és még másik ezer fontos tényezőt, akkor tulajdonképpen elbuktunk. Azt a rengeteg pénzt, amit abba fektettünk, hogy egy flottul működő vállalkozást hozzunk létre, akár kútba is dobhattuk volna. Így 2020. évében, ahol tombol a digitalitás, az online jelenlét, ahol az alkalmazások brutális gyorsasággal születnek, nincs idő és lehetőség arra, hogy papíron vezessük cégünk működését. Egyszerűen, lehetetlen.

Egy próbát azért mégis megér, nem?

Nem. Sokkal de sokkal nagyobb kárt okozol azzal, ha hagyod, hogy a papírfecnik halmaza és lefűzött dokumentációk százai súlyozzák a céged. De tudod mit? Tegyünk egy próbát! Ha a lenti kérdésekre, minden pontban IGEN a válaszod, akkor hátrább állunk az agarakkal és fejet hajtunk előtted. De kérlek akkor majd oszd meg velünk, hogy a fenébe csinálod mindezt papíron? Jöhet? Lássuk:

  • Fel tudod sorolni az összes vendéged nevét, e-mail címét, telefonszámát?
  • Minden nap te állsz a pultban? Soha senki nem vált le, amikor elmész nyaralni, vagy ügyet intézni?
  • Naprakész statisztikákkal rendelkezel arról, hogy az előző években hogyan teljesített a cég?
  • Az akciós termékeket egyesével reklámozod és beszélsz az akcióról minden egyes betérő vendégednek?

Ha minden, (de legyen csak egy) kérdésre a válaszod igen, akkor egy zseni vagy! Kérjük a receptet! Viccet félretéve te is láthatod a fenti felsorolásból, hogy teljes mértékben lehetetlen hatékonyan dolgozni és vállalkozást vezetni csupán csak papírlapokon.

Miért ne használnád ki a modern technika csodáit?

Milyen jó, hogy megvan rá a lehetőséged, hogy kilépj Papír Pál uralkodása alól, és felvedd a kesztyűt versenytársaiddal szemben. Nem kell más hozzá, csak egy a vállalkozásodra szabott, alkalmazkodóképes, folyamatosan frissülő és fejlődő vállalatirányítási rendszer, ami nem mellesleg kifejezetten fitness termek, wellness központok számára lett kialakítva és optimalizálva. Jól hangzik nem igaz?

Ha úgy érzed, hogy elég volt Papírvárosból, látogass el Onlányékhoz és ismerd meg a Wellness Gate programot. A legjobb, hogy ez egy forintodba sem kerül. Várunk szeretettel egy teljesen ingyenes bemutatóra. Időpontot itt azonnal tudsz is kérni. Link: https://wellnessgate.hu/kapcsolat/ingyenes-konzultacio/

WellnessGate

WellnessGate

Ha felkeltettük érdeklődésedet, ne habozz, keress fel bennünket személyesen, vagy a megadott elérhetőségeink egyikén! Magyarország legokosabb szoftverén túl, konferenciákkal, szakmai tanácsadással és képzésekkel járulunk hozzá a személyes sikeredhez.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: email
Megosztás itt: linkedin

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hasonló cikkek

WellnessGate

Support vs Rendszergazda

Mi a különbség a szoftveres támogatás és rendszergazdai tevékenység között?Csak annyi, mint az autószerelő és a gumis között. Mit ér egy szupergyors sportautó, amiben többszáz

WellnessGate

Lehetőségek a vészhelyzet átvészelésére

Lehetőségek a vészhelyzet átvészelésére Létrehoztunk egy Facebook csoportot, mely kifejezetten a fitness terem üzemeltetőinek és tulajdonosainak szól. Azokat a témákat, melyeket hosszabban, részletesebben érdemes kifejteni itt tekintheted meg,

Tanulj más fitness termek eseteiből

Tanulj más fitness termek eseteiből Avagy megmutatjuk, hogy a “Neked ez miért nem megy” helyett, mi a konkrét megoldás Egy fitness terem üzemeltetése során rendkívül