Bevételnövelés, vendégelkötelezés

WellnessGate

WellnessGate

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: email
Megosztás itt: linkedin

A vállalkozásod iránti elköteleződés felé vezető utat te kövezed ki

Szuper céget építettél fel, működő rendszerrel és hűséges kollégákkal. Vannak már visszatérő vendégeid is, de lehetne még jóval több, ha a vállalkozásod irányába fordított elköteleződést tudatosan segítenéd elő, a megfelelő módszerek alkalmazásával. Te miért térsz vissza egy-egy szolgáltató egységhez? Sokszor nem könnyű megfogni az ügyfeleket, hiszen minden embert más és más motivál az életben. Viszont van két szuper módszerünk arra, hogy az a bizonyos elköteleződés minél hamarabb kialakuljon a vendégeid fejében. Lássuk, melyek ezek a módszerek!

  1. Áremelések és a megfelelő bérletstruktúra kialakítása

Nem titkolt cél, hogy évről évre egyre inkább elkötelezett vendégkörrel bírj, hiszen őáltaluk tud fejlődni a vállalkozásod és így tudod a bevételedet hosszú távon is növekvő tendenciában tartani. Mindehhez viszont időnként áremelésekre van szükséged.

Az áremelés egy kényes téma. Nem mindegy, hogy mikor eszközölöd azt és milyen mértékben. Érdemes már év végén előre kidolgozni a jövő évben tervezett árváltoztatásokat. Tapasztalataink szerint 2 jól behatárolható időszak van arra, amikor biztosan nem lesz túlságosan kirívó az áremelésed: januárban és szeptemberben.

Ez az a két időszak, amikor az emberek fejében is egy „kategóriaváltás” történik.

  • Januárban lezárunk egy teljes évet, újragondoljuk a tavalyi évben kiadott költségeinket és addigra már valószínűleg megkaptuk a szükséges éves bérkompenzációt, esetleg fizetésemelést is. Tisztában vagyunk vele, hogy a dolgok drágulnak, valahogy könnyebben fogadjuk el azt a tényt, hogy a korábban használt termékek és szolgáltatások ára kissé feljebb kúszott.
  • Szeptemberben pedig az iskolakezdési időszak, a nyár lezárásának hangulata teszi befogadóbbakká az embereket. A szeptemberi hónap egy újabb korszak, a nagy nyári zsongás lezárulása. Olyankor lélekben már az őszre készülünk és valahogy egyértelművé válik, hogy kiadásaink is megemelkednek. Nemsokára jön a fűtésszezon, kevesebb a hazai zöldség, drágul a hús is.
  • Ezen a két konkrét időszakon kívül természetesen lehetnek konkrét kampányokhoz fűzhető áremelések is, de pontosan tisztában kell lenned azzal, hogy mi az, amit kommunikálni fogsz az áremelésed mellé. (Pl. új gépek, bővített szolgáltatáscsomag, ajándék shake, vagy bármi egyéb.)

Ezekkel az eszközökkel meg tudod határozni a számodra legmegfelelőbb bérletstruktúrát is. Hogy milyen időszakokra szóljanak, milyen áron add őket és milyen időközönként frissüljenek, az mind a kikalkulált bevétel-kiadási görbéden múlik és az ügyfeleid egyéni igényeihez mérten alakul. Erről a témáról minden további részletet megismerhetsz és elsajátíthatsz, ha csatlakozol Bevételmaximalizáló konferenciánkhoz.

  1. Láncbérlet és célbérlet kialakítása

Ezen folyamat során egy olyan bérletkonstrukciót vethetsz be a vendégeid elkötelezésére, amely az év bármely időszakában elindítható. Ez a láncbérlet, melynek lényege, hogy ügyfeleid folyamatosan, megszakítások nélkül rendelkeznek havi bérlettel, tehát nem bukod el azt az időszakot, ami a két havi bérlet között van. Ezzel felkészíted vendégeidet a hőn áhított hosszú távú bérletre, amely a legkomolyabb elköteleződés irányába, a célbérleted felé vezeti el az ügyfeledet.

A célbérlet egy további fokozata az elköteleződésnek. Ennek kialakításában is tudunk neked segíteni, ha személyre szabott konzultációra jelentkezel hozzánk.

A lényeg a további törődésben rejlik

A fent említett eszközök csupán elindítják a folyamatot az elköteleződés felé, de nem garantálják azt. Ha ebben a hónapban meg is veszi a bérletet az ügyfél, nem biztos, hogy a következő hónapban is ezt fogja tenni. Ez mind azon múlik majd, hogy mennyire elégedett a termedben tapasztaltakkal. Ezért nagyon fontos, hogy folyamatosan mérd az ügyfeleid elégedettségét, használj kérdőíveket, beszélgess velük. Az a vendég, akivel foglalkoznak, rendkívül hűségessé válhat és nem mellesleg tovább is terjesztheti vállalkozásod jó hírét, hogy a későbbiekben még több törzsvendéged lehessen.

Ne feledd, egy vállalkozás indítása, fejlesztése során sosincs rossz vagy nevetséges kérdés. Minden egyes gondolatod, felvetésed válaszokat érdemel. Ha neked is akadt még a fentiekből adódóan, vagy azon felül bármilyen kérdésed, szívesen állunk a rendelkezésedre.

WellnessGate

WellnessGate

Ha felkeltettük érdeklődésedet, ne habozz, keress fel bennünket személyesen, vagy a megadott elérhetőségeink egyikén! Magyarország legokosabb szoftverén túl, konferenciákkal, szakmai tanácsadással és képzésekkel járulunk hozzá a személyes sikeredhez.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: email
Megosztás itt: linkedin

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hasonló cikkek

WellnessGate

Support vs Rendszergazda

Mi a különbség a szoftveres támogatás és rendszergazdai tevékenység között?Csak annyi, mint az autószerelő és a gumis között. Mit ér egy szupergyors sportautó, amiben többszáz

WellnessGate

Lehetőségek a vészhelyzet átvészelésére

Lehetőségek a vészhelyzet átvészelésére Létrehoztunk egy Facebook csoportot, mely kifejezetten a fitness terem üzemeltetőinek és tulajdonosainak szól. Azokat a témákat, melyeket hosszabban, részletesebben érdemes kifejteni itt tekintheted meg,

Tanulj más fitness termek eseteiből

Tanulj más fitness termek eseteiből Avagy megmutatjuk, hogy a “Neked ez miért nem megy” helyett, mi a konkrét megoldás Egy fitness terem üzemeltetése során rendkívül