Wellness Gate Support
Kérjük, hogy ezt a felületet használd, bármilyen kérdésed, észrevételed van a programmal kapcsolatban vagy hibát szeretnél bejelenteni.
Mielőtt kérdést tennél fel, ellenőrizd a következő lehetőségeken, mert több mint 300 kérdésre megtalálhatod a válaszod
Telefonon a következő esetekben tudjuk a bejelentést fogadni:
- VIP vagy Prémium Support előfizetésed van (részleteiről érdeklődhetsz a fenti telefonszámon)
- 2 héten belül üzemeltük be a rendszered valamely modulját, frissítettük a szoftvered, egyedi fejlesztést rendeltél tőlünk, vagy egy tőlünk vásárolt eszközt telepítettünk. Erre a 2 hétre ingyenesen jár a VIP Support
- Egyéb sürgős esetben amikor a program nem használható/indul
(a rendszergazdád már megnézte, hogy a monitor be van kapcsolva, a servered megy, a tűzfalad nem blokkolja a 3050-s portot, a hálózati csatlakozók (LAN) be vannak dugva).
Minden más esetben, amikor csak egy beállításra van szükséged, vagy egyéb információ kell, mint felhasználó, kérjük ezt a hiba bejelentőnket használd. Ezzel nagyban segíted a munkánkat, hogy amikor igazán szükség van a kollégáinkra fel tudják venni a telefont.
Köszönjük a segítséged!